Blog d'infantil
Blog del museu
Blogs dels alumnes
Calendari escolar curs 16-17 NOU!
Per als pares i mares
Sortides i excursions
Menú del menjador abril 17
Què podem llegir?
Jocs Educació infantil 1
Jocs Educació infantil 2
Jocs Educació infantil 3
Activitats per a 1r i 2n
Jocs educatius
Jocs de repàs
Jocs de matemàtiques
Jocs de llengua
Jocs lúdics
Mecanografia
Internet segura
El nostre "Lip dub"
El XAT de l'escola
------------------------------
Aprenem mirant un vídeo,escoltant i responempreguntes.
HORA DEL CODI 2016 Sisè A | Sisè B Cinquè A | Cinquè B
Qüestionaris d'evaluació. >>
Introducció al llenguatge de programació
BOTLOGIC Activiatts de llenguatge codi i iniciació al llenguatge de programació per a totes les edats.
Última modificació web 20-abril -17
Xtec | Gmail | Google | Outlook | Blogger | Traductor
------------------------------------
CERTAMENT LECTURA EN VEU ALTA
LA CLAUDIA DE 3rB HA PASSAT A SEMIFINALS, dimarts 29 de març de 2017.
 
Fotos de la participació dels alumnes de C.S. als quarts de final.
el 15 de març a St Coloma de Farners
---------------------------
Participació del alumnes de 2n a la TROBADA DE CORALS SELVA 1 el 7 de març a St Coloma de Farners.
Cliqueu damunt la foto per veure el vídeo
------------------------------------
IOGA AL PATI
Els alumnes de 3r vam parlar de la festa de primavera de l'Índia: el HOLI.Parlant d'aquest país, vam aprofitat per anar al pati i practicar una postura del ioga: l'arbre. El ioga és una tècnica mil·lenària que prové de l'Índia.Aquí podeu veure les fotos.
------------------------------------
------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------
........... ..................
PREINSCRIPCIÓ CURS 17-18
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vídeo: Teatre: Carnestoltes vs Quaresma
 
 
Vídeo: Carnestoltes. Coreografies al gimnàs.
 
Vídeo: Creamada d'en Carnestoltes
 
 
Vídeo: baldufes al pati.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
--------------------------------------------

 

 
Tornar a dalt